Super!

Super fint ridet av alla i laget igår!! Ida och Elvira debuterade också! Det gick ju super bra och var superfint ridet! Mer får ni berätta själva! ;) Och grattis Paulina!! För det sista kvalet OCH tredje placeringen! Vilken toppen dag igår! Det var riktigt roligt!

Sen måste jag även gratta Cornelia till andra placeringarna i helgen! Grattis!
 
Ägir var riktigt fin igår! Dock blev det för lång framridning så han vart lite trött i slutet. Men han gjorde inga byten i galoppserpentinerna! Det är jag väldigt glad för! Procenten blev 56,842, och det är det högsta jag har ridit på i LA:P1! Jag är väldigt nöjd med dagen! Jag har bara tävlat det har programmet 3 gånger, och sist jag red det så fick jag 51 eller 52 % så vi har höjt oss betydligt mer! Fick även väldigt fina ord om ägir på framridningen, och av domaren!

Mer bilder kommer senare!


Kommentarer



Ditt namn:
Kom igåg mig?

E-mail: (visas inte för andra)

Din webbplats:

Skriv din kommentar här:

Trackback