Julia och Ägir - Presentation

Hej!


Jag heter Julia Konradsson är 12 år (Fyller 13 i år) och jag bor i Eskilstuna.


Jag har en ponny som heter Skansens Ägir som är en B-ponny, 15 år och Valack. Det är honom jag kommer att skriva om här på bloggen mest tror jag ;)



Jag har även Ambrosia som är en C-ponny och sto som vi lånar och sen på tors eller fre så kommer en D-ponny
som heter Nikita ;) Många som man ska hinna med! Men jag kommer inta att rida fullt på Niktita eller Ambrosia eftersom dom är ungponnyer, Ambrosia är 6 år och Nikita är 5 år.
'



Ägir är ett russ, född 1996  U.. - Ida 2307  E.. - Fridhems Jonatan 401, han är brun och 126 cm hög. Ägir bor hemma eftersom vi har stall + ridbana. Jag tränar dressyr för Lena A varannan vecka på Älunda med Ägir, sen åker vi till Gunnarskäl med Ambrosia. Vi har tävlat upp till LA:P1 regionalt, och ska vara med i Div I det är halvåret ;)



När jag köpte Ägir för ungefär 2 år sen (Snart 3) så var ha mest hoppad men även gått dressyr, hon som ägde honom har hoppat honom upp till 1,10 och tävlat upp till Lb1 i dressyr på 70% Han har även gått ponnytrav i sitt tidigare liv! ;)



Det var lite om oss!




















Kommentarer
// Lagledarn!

Ni har gjort en superhäftig karriär på 2 år. SÅÅÅ Duktiga! // Anna

2012-03-26 @ 17:03:38



Ditt namn:
Kom igåg mig?

E-mail: (visas inte för andra)

Din webbplats:

Skriv din kommentar här:

Trackback