Elvira och Merano -presentation

Hej!
Jag är Elvira och är 14 år. Det jag håller på med är väll skolan och min älskade D-ponny Merano!
Sommaren 2011 flyttade jag hit till Sörmland. Jag kommer från Dalarna och jag har bott där till nu. Efter att jag flyttade hit köpte jag Merano pga att jag vart tvungen att ta bort min gamla C-ponny Bessan :,( och att jag ville komma högt i klasserna! Så jag har inte haft Merano så länge. Men, efter att jag köpte honom och började träna med honom så frågade Erf om jag ville tävla i deras Div 1 lag! Och jag tackade så klart ja!!!
Så nu tränar jag för fullt! Jag förväntar mig inte så mkt, för jag har knappt själv ridit dom klasserna som är i Div 1. Så jag gör det här för att jag vill ha erfarenheten av det. Och så klart få vara med lite häst tokiga personer;)
Jag och Merano tränar onsdagar för Pia Fält på Sanna Nilssons anläggning . Pia har tränat Merano och hans gamla ägare i fem år! Så hon kan honom utan och innan. Vilket är jätte skönt! Annars så åker vi väll runt på lite träningar som kompisar tipsar om:)
Merano är en Cobb Welsh som är född 1998. Valack. Kommer inte ihåg vilka han är efter:/ Men Mirre -som jag kallar honom- är en ponny som älskar att bli pysslad med. Han älskar att vara ensam kille i stallet och vaktar sina ston;) Mirre står hemma hos mig i ett ny renoverat stall. Ca 2 mil utanför Katrineholm.
Det var lite om oss två:) Ni får gärna ställa frågor om ni undrar något:)
Lite bilder på oss:)
/Elvira

Kommentarer
// Lagledarn

Vilken otrolig framtid ni har framför er. POTENTIAL finns det ju i både häst och ryttare. Skall bli häftigt följa er. Men framför allt tycker jag & laget att det är kul att lära känna dig! Hoppas du kommer trivas i "din nya klubb"

//Anna

2012-03-26 @ 17:06:31
// Emma

Welsh cob menar du? :) Fin häst btw <3

2012-05-07 @ 16:15:56
http://trueriders.blogg.se/



Ditt namn:
Kom igåg mig?

E-mail: (visas inte för andra)

Din webbplats:

Skriv din kommentar här:

Trackback