HÄR HAR NI MIG OCH MIN PONNY

Hejsan jag heter Agnes Dahlberg och min B-ponny heter Rossmons Vide, fast man kan säga Vide.;)

Jag är en tjej som är 12år, jag bor i Torpa och det ligger i Kungsör mot E-Tuna.:) Vi har eget stall fast inget ridhus så det har vart litte svårt att rida nu på vintern, men vi har åkt till Gunnarskäls ridhus då.
Jag har 5 syskon, 3 bröder och en syster.:) mina 3 bröder heter Oskar 18år, August(Agge) 15år och Elias 9år, min syster heter Eleonor(Elle) och är 20år. Sedan har jag ju min mamma och pappa, det är dom som kör runt på mig.XD

Jag går på Engelska skolan i E-Tuna, i 6B(äst). :P

Min B-ponny är 8år och kommer från Mariestad, jag lånar bara honom.xd
Jag har inte bara vide utan jag har en D-ponny också, han heter Campari och är 15år.
Jag har inte riktigt haft tid att rida på honom efter som det har vart hårt i marke, och vi har inte kunnat ta med båda hästarna till ridhus.

Jag tränar varanan vecka för Pia Fälth, då vi åker till Valskogs ridhus.

Då tror jag att jag är klar!!!XD 

//Agnes o Vide


Kommentarer
// Lagledarn

Ni passar så himla bra ihop, Vidde och Agnes. Men en himla tur att du Agnes är så cool och rider så bra. För attans vilken busigt svår ponny han kan vara. Håller alla tummar att det "lossnar" snart för er båda!!!

// Anna

2012-03-26 @ 17:12:50



Ditt namn:
Kom igåg mig?

E-mail: (visas inte för andra)

Din webbplats:

Skriv din kommentar här:

Trackback