Cornelia T Pettersson och Thommy

Hejsan!
Mitt namn är som sagt Cornelia, men jag kallas för Corre.
Jag har en B-ponny som heter Thommy. Han är en skimmelskäck *2001 import från Holland.
Jag och Thommy tävlar och tränar dressyr.
Jag har tagit Thommy från att inte ens ha gått dressyr till att tävla de högsta klasserna en B-ponny får gå.


Jag har en till blogg som jag skriver på, då jag inte alltid kommer kunna uppdatera här så kommer jag länka till min blogg:
teamponnydressyr.bloggplatsen.se


// Cornelia & Thommy

Kommentarer
// Lagledarn!

Snälla kan du inte skriva lite mer vad du och Thommy siktar mot och era styrkor-svagheter, Är ju NYFIKEN!

;-)

// Anna

2012-03-26 @ 17:01:28



Ditt namn:
Kom igåg mig?

E-mail: (visas inte för andra)

Din webbplats:

Skriv din kommentar här:

Trackback