Ledsen för dålig uppdatering!

Jag är jätte ledsen för att jag har haft dålig uppdatering! Jag har haft jätte mycket att göra, merano har varit sjuk!
Men nu är han bra och vi tränar 100%! och det har börjat gått super bra:D
i morgon är ju Div 1 finalen och denna vecka har jag tränat som en tok! Men nu börjar det göra resultat:D Vi har lite problem med att klara både ökad galopp på diagonalen och enkla byten på kort diagonal! För Merano vill lixom köra ökad på båda:/ Men vi tok tränade på det igår och dig ska jag bara rida och lösgöra honom så att han blir mjuk tills tävlingen:D
Men jag är sjukt nervös!! debutera L:AP1 på min gamla hemma klubb! när man kommer dig vill man ju vissa vad duktiga vi har blivit:/ Men vi ser bara det här som en träning! :)
ha det bra:)

Kommentarer



Ditt namn:
Kom igåg mig?

E-mail: (visas inte för andra)

Din webbplats:

Skriv din kommentar här:

Trackback