Hej Igen!

Halloj!
Nu var det ett tag sen någon av oss bloggade. Lathet ifrån min sida, vart de andra girlsen håller hus har jag ingen aning om!


Sen sista bloggningen har det inte hänt speciellt mycket. Jag har haft dressyrträning för både Karin och Pia.

Träningen för Karin gick skitbra, vi tränade lösgjordhet. Pia träningen gick också superbra! Båda träningarna red jag i hoppsadeln då han trivs mycket bättre i den har vi konstaterat.

Sedan har det inte hänt så mycket roligt, skulle ha åkt på terrängträning igår men det var för blött.
På torsdag är det starfälttävlan i Baståsen som vi skulle ha åkt på, men eftersom vi inte har tränat nått är det ingen ide.


/ida

Kommentarer



Ditt namn:
Kom igåg mig?

E-mail: (visas inte för andra)

Din webbplats:

Skriv din kommentar här:

Trackback