Finalomgång div 1 ponnydressyr

Igår var det final för div.1 som gick i Fagersta!
Jag tycker att alla i mitt lag red SUPERFINT! Alla har verkligen utvecklats, så roligt, för det är inga lätta klasser vi rider... Tyckar att alla ska vara supernöjda men de får berätta själva om deras ritter! :)
Vi slutade på en 5e plats av 6 lag totalt!
Vann denna omgång gjorde Trosa och tvåa kom Gripen men i totalen så vann Gripen och Trosa kom 2a!! Grattis till er!!
Och hur gick det för mig då? Jo jag fick mitt andra KVAL!!!!! Hur lycklig som hälst! Min känsla var även super så jag hade glädjetårar i slutet när jag red programmet, sen när resultatet kom så bröt jag ihop, typ, hittade närmaste människa jag kunde krama o sen vet jag inte hur många kramar jag fick, TACK för det värmer <3 Har kämpat så länge nu... och jag har nått mitt mål med Hagge!! Inte nog med det så blev vi även 3e placerade!!!
Det var lite om tävlingen igår, kommer nog upp lite bilder snart också !
/ Paulina

Kommentarer



Ditt namn:
Kom igåg mig?

E-mail: (visas inte för andra)

Din webbplats:

Skriv din kommentar här:

Trackback