Taggar nu tävling!

Jahapp då är det dags för första Div 1 tävlingen!! är såå nervös så att jag tror att jag kommer att dö!
Men det borde ju gå bra! På Pia F träningarna så går Merano super och sedan så kraschar man inne på banan och rider L:A'1 på 48%.. ja jag tävlade i helgen och det gick väll ganska bra:) känslan var bra på fram ridningen i båda klasserna! Men i L:B1 så gick det inte så jätte bar för att jag fick inte rida i colektingring (stavning) så det blev typ från långa tyglar till att rida ett program... så det blev 54% men är ändå nöjd om man tänker på att vi har dom senaste gångerna ridit på typ 52%!
L:A1 gick väll bra han var som sagt jätte fin och lyssnade bra på fram ridningen sen la han typ av på banan:( men ja han kändes någolunda bra! men det blev 48%:,( men det är bara att bryta ihop och komma igen;)
Idag så red jag mamma och Wilma (min tvilling syster som har en b-ponny som hon tävlade hoppning på, och en d-ponny dom hon tävlar hoppning på). Mammas häst är dräktig så vi kunde inte rida så hårt. Men annars gick det jätte bra:D
och så såg vi blommor när vi red! och att det börjar bli gröna knoppar på träden:D =VÅR :D
Lite vår bilder som jag tagit:D
Mirre:D
/Elvira
m gick till sina 👵👴 och frågade om hjälp.
👴 sa att ser man ut som 💩 så bör man springa 3⃣ varv runt 🐛och skrika LAAAAAMMPPAAAA.
😍 gjorde det och förvandlades till en riktig 6⃣💣 och alla 👯👯👯 ville ha 😍.
THE END

Kommentarer
// Lagledarn

Vad fint skrivet! Du kanske skulle bli skribent ;-)

Och du! Försök se det som träning! INGA KRAV!!! Kanske Pia kan ge dig lite tips hur du mentalt kan tänka på framridning och på banan för att få dig att ANDAS och rida som på träning??? Fråga henne. Jag kan ha en plansch med hennes foto på läktarn så tror du det är träning ;-) See you

2012-03-28 @ 13:11:31



Ditt namn:
Kom igåg mig?

E-mail: (visas inte för andra)

Din webbplats:

Skriv din kommentar här:

Trackback