Utvärdering tävlingsplats: Gyttorp

Parkering:  Var på en gammal parkering. Alltså var den asfalterad och platt. Tyckte att det var superbra eftersom det inte kunde blli lerigt.

Framridning: Antingen i en paddock eller i ett tältridhus. Jag hade tur att inte behöva rida fram när det regnade så jag red i paddocken. Det var välldigt bra underlag då det inte blev lerigt även efter regn.

Tävlingsplats: Inne i ett stort nybyggt ridhus. Det fann singen collectingring så man var självv där inne. Vilket inte alls är bra för Phaffe. Sedan var resultat/toa/sekritariat precis bakom C så när vi red där nere vart han ju superspänd där det kom folk gåendes hela tiden....

Cafeteria: Mycket godis. Tyvärr fanns det ingen glutenfri mat till mig så jag åt en kokt korv, inte något man står sig på hela dagen.. Men det fanns söta björnar och det är super haha !

Övrigt: Finns inget övrigt att säga, men jag gillade allt förutom ridhuset.

Gyttorps RK får 3 av 5 häst skor, pga ridhuset:)


/ida

Kommentarer



Ditt namn:
Kom igåg mig?

E-mail: (visas inte för andra)

Din webbplats:

Skriv din kommentar här:

Trackback