Tävlingssugen!

Jag är riktigt tävlingssugen nu, känns som att det enda jag vill göra på helgerna är att åka iväg och tävla, haha.

Såhär ser i alla fall min tävlingstermin ut just nu :

21/4 Kumla Ridklubb Reg. LA:P1

28/4 Div 1 omg.2 på hemmaplan Reg. LAG:2003 & LA:P1

17/5
Dyltabruk Ryttarförening Reg. LA:P1 & FEI inledande

19/5
Fagersta Ryttarklubb
(Final div.1) Reg. LAG:2003 & LA:P1

18-19/5 Mantorpsryttarna Nat. FEI Lagtävlan & FEI mästerskap

6/6
Botkyrka Ridsällskap
Reg. LA:1 & LA:P1

17/6 Eskilstuna Reg. Vet inga klasser än!

De kursiva får vi se hur det blir! Men jag åker troligtvis till botkyrka! Om jag inte ska till Mantorp så åker vi till Dyltabruk och Fagersta istället, så det blir antingen eller där! Längre in på tävlingsterminen än så har jag inte planerat!

Ikväll ska jag rida ett dressyrpass och även testa mitt nya träns, bilder kommer ikväll ! :D

// Paulina

Kommentarer
// Emma - Dressyrblogg

hej, superintressant blogg!!! :) lust att göra bloglovinbyte kanske ? :)

2012-04-12 @ 16:47:23
http://piledalsideal.blogg.se/



Ditt namn:
Kom igåg mig?

E-mail: (visas inte för andra)

Din webbplats:

Skriv din kommentar här:

Trackback