Tävlingsfix!

Imorgon är det ju tävlingsdags, i Gyttorp som jag skrev i ett tidigare inlägg. Julia ska också dit så det blir roligt, blir så tråkigt móm man inte känner npgra och sitter helt forever alone på läktaren..

Idag var det lite tävlingsfix som gällde. Hovskägg och kronranden trimmades till, även skägget under huvudet vart avkapat. Så nu är han snygg igen, DOCK får man absolut inte röra öronen. Vilket är lite irriterande då hans öronhår växer som ogräs haha. Senast jag klippte öronhåret var han nerdrogad(samtidigt om tanläkarbesök).

Dusch dags var det också. Jag använder shampoo ifrån St Hippolyt(Han äter foder därifrån också) och sedan balsam ifrån Syoss till svansen.

Knoppar gör jag imorgon då första klassen inte börjar förrän 13.??.

Nu ska jag plugga på LB:1 an , var längesen jag red den så det är ju bra att plugga på:)



/ida

Kommentarer



Ditt namn:
Kom igåg mig?

E-mail: (visas inte för andra)

Din webbplats:

Skriv din kommentar här:

Trackback