Tävlings resultat

Igår ju var anda omgången av DIV 1 på Vilsta(alltså hemmaklubben). Under dagen var jag funktionär(protokollspringare och prisutdelare till några klasser). Phaffe fick under tiden stå i en box och chilla. Vädret var också jättefint, sol och fläktande.

Till båda framridningarna va rhan jättefin, stadig och pigg. Var inte speciellt spänd eller tittig heller vilket är jättebra! Inne på banan var han också jättefin. I Lag 2003 bytte han dock galopp i serpentinen, men det gjorde inte så mycket.
I LA:1 fick vi 56% och i Lag 2003 fick vi 57%. Jag är välldigt nöjd med känslan men procenten kan jag ju inte göra något åt.

Jusste, jag var ju protokoll springare ett tag i Lag 2003. Och då frågar domaren om jag har tävlat, ja sa jag då. Sen frågade hon om jag hade ridit för henne och undrade omhon hade varit snäll. Jag ville ju inte säga att det var lite snålt så jag sa ja haha. Men vad ska man göra?


Framridning till LA:1.


"collect"


På banan LA:1






Avslutar med en bild på min flygande gurka!

/Ida

Kommentarer



Ditt namn:
Kom igåg mig?

E-mail: (visas inte för andra)

Din webbplats:

Skriv din kommentar här:

Trackback