Tävling Gyttorp 15/4

Igår var det ju som sagt tävling i Gyttorp.

Första klassen var han superfin på framridningen men när vi kom in på banan nvart han huur spänd som helst. Jag visste ju att han skulle bli spänd med inte såhär mycket. Tyvärr löste jag det inte på bästa sätt men aja. 60% (när vi såg procenten både mamma och jag :O, jag hade ställt in mig på typ 50% eller så).

Andra klassen var han ochså superfin på framridningen. Men jag aktiverade honom mer för att få mer spänst i stegen. Inne på banan vart han lit espänd igen men inte lika allvarligt som förra klassen. Tyvärr red jag lite snäva förvändgalopper i båda varven så vi fick nerdrag där. I skänkelvikningarna gick han med baken före så då vart det ju inte så jätte bra där heller. 56%



Vill ni ha fler bilder får ni kommentera :)

/ida

Kommentarer
// Anna/laglearn

Stolt mamma :-)

Du red verklgen super i LA:1 an, just detta att du bestämt dig att hans fjomperi för läktarn inte var OK! Skitbra! Inte många som skulle kunna rida Phaffe som du! (har vi ju bevis för) och skall bli spännande se er UTE

Vill se fler bilder ;-)

Kram

2012-04-16 @ 21:59:10
http://erfponnydressyr.blogg.se/
// Emma - Dressyrblogg

fin bild :)

2012-04-23 @ 14:24:05
http://piledalsideal.blogg.se/



Ditt namn:
Kom igåg mig?

E-mail: (visas inte för andra)

Din webbplats:

Skriv din kommentar här:

Trackback