Super duper duktig ponny ♥

♥ Idag hade jag träning för Pia och det gick så hääär jäkla awsome ♥

Först red vi fram på en volt och jag skulle verkligen få igenom ställningen till höger. Utan att Pia tjatar hela tiden. Sen red jag på medellinjen och först ställde rätt så mycket till höger, sedan flyttade framdelen till höger. Han var super fin och sedan upprepade vi samma i vänster varv. Jusst nu är vänster vårat svårare varv att ställa igenom, men han var fin där också.

Sen gjorde vi samma sak i galopp. Som avslutning tränade vi på längningar(som inte är vår starka sida då han gärna går upp med huvudet och vara slängtravar). Ökningarna gick sådär.

Men jag är välldigt nöjd med dagens träning, det var som att jag verkligen bestämde mig. Att idag ska det gå bra!.  O det gjorde det ju!

Imorgon ska jag rida up med Sophiiä! Vi tänkte rida till vattnet o prova om det går att gå i, om det är bra väder villsäga...


Bäst häst vid vattnet förra gången ♥

/ida

Kommentarer



Ditt namn:
Kom igåg mig?

E-mail: (visas inte för andra)

Din webbplats:

Skriv din kommentar här:

Trackback