Sista dagen på lovet

Som rubriken säger så är det sista dagen på mitt påsklov och det är lika tråkigt varje gång! Har spenderat massa tid i stallet och imorse hade jag även stalltjänst! :)

Igår efter ett dressyrpass så ställe jag upp Hagge på gången och skulle spänna upp sadelgjorden, helt plötsligt så blev han rädd för något och slängde upp huvudet -> fastnade i en krok? och mitt tävlingsträns gick sönder :( Gick inte att rädda. Så jag är nu i behov av ett nytt träns, men det får väl bli något från hööks, är lite pank.

Funderade på detta, kan man ha det till en skimmel? Sen byta ut tyglarna till såna "grip" tyglar :)


Kommentarer
// Paulina

Jag vet att tränset kommer att passa bra på honom!:)

2012-04-10 @ 19:18:02
http://erfponnydressyr.blogg.se/



Ditt namn:
Kom igåg mig?

E-mail: (visas inte för andra)

Din webbplats:

Skriv din kommentar här:

Trackback