Pia F idag!

Ledsen att jag inte bloggade igår. Vi kom hem typ 10! Så jag var as trött! Men nu är jag typ pigg.
Men det var jätte kul att vara där:) vi fick en liten rund visning på Strömsholm. Det är riktigt fin ställe! Jag skulle vilja plugga där och ta med mirre om det hade varit bättre hagar! Dom är ju bara ute två timmar varje dag!
Men hingst visningen var JÄTTE rolig!! Och så var det en mini klinik (stavning) med Tinne Wilhelmsson!!:D Lärde mig faktisk mkt:D
Och idag ska jag till sanna Nilsson och träna för Pia F! Längtar:)  Ska få mamma att ta kort på mig och Mirre då:)
Just nu bakar jag:D Kladdkaka:) Mums!
Bilder från i går:D (Suddiga mobil bilder!)
Ha det så bra:)
/elvira

Kommentarer



Ditt namn:
Kom igåg mig?

E-mail: (visas inte för andra)

Din webbplats:

Skriv din kommentar här:

Trackback