Påsklov!!

God morgon på er alla!  Glad påsk! (Det kanske var i går.. jag håller inte koll:P)
Jag är uppe otroligt nog!!!! I vanliga fall brukar jag sova typ till 10-11;) Men det är faktiskt skönt att vara uppe ganska tidigt!
Men ja, har inte bloggat på länge för att vi har gäster som jag har fått lov att ta hand om:P Men nu är det "bara" min kusin här.
Igår så tog jag mig friheten att ta lite kort på hästarna och ett typ fallfärdigt hur! Det vart riktigt fina bilder:D
Och i går red jag ut också. Det vart lite konditions träning! Jobbigt för både mig och Mirre;) Men det gick riktigt bra! Han var inte lika mot arbetande som han varit senaste jag ridit. I lördags red jag på våran rid bana och då gjorde jag mest bara lös görande saker. typ som öppnor, slutor och skänkelviknningar. På slutet var han jätte fin men så fort han fick chansen så drog han ut halsen och slutade jobba med hela kroppen! Jobbig liten polle;)
Och idag ska jag på träning. Jag vet inte riktigt om det är dressyr, mark arbete eller hoppning:P får ta reda på det:)
Här kommer bilderna jag tog:
Merano
En LITE skum bild på honom:D
Sydney (mammas häst som ska ha föl i sommar!!!!!)









Skum polle här med:P


Unita (syrrans b-ponny)



"lite" bilder från det fall färdiga huset:)

























Ha det så bra:D
/Elvira




Kommentarer



Ditt namn:
Kom igåg mig?

E-mail: (visas inte för andra)

Din webbplats:

Skriv din kommentar här:

Trackback