HEJ IGEN:)


Nu var det ett tag sen jag bloggade, jag har inte riktig haft tid för tiden har bara runit iväg för mig. Men sen sisst så har jag tävlat litte på Vidde och det har väll gått bra. Sen har jag vart och provridit en maxad C-ponny, som heter Esse Buckson fast det kan va lättare att säga Bucke:) han är bara så söööött!:) Under dagen har denna varelse ståt i hagen och solat sig i den sköna solen, men han har ju rulat sig som vanligt, så det fixade jag, men Bucke är så mysig att pyssla med så inte gör det något.

Idag har jag både ridit utt på Vidde och Bucke, jag har även dragit av litte vinter päls på Campari, viken björn han va med all sin päls:) När jag red på Vidde så galloperade jag oj va det va roligt:D

OjOjOj! Nu har tiden runit iväg för mig igen, måste gå och börja packa, ska till Åre imorn, jippiiiiiiiii!:D

Ha det bra 
Hej Då!

//Agnes:D

Kommentarer
// Anna

Men vilken sötnos nya ponnyn ser ut att vara ;-)

Bryt nu inga ben i Åre, och ha hur skoj som helst! Kram

2012-04-04 @ 17:00:33
// Maja---djurflickorna

vad är det för fläckar den har på bogen ?

2012-04-09 @ 13:40:46
http://djurflickorna.devote.se



Ditt namn:
Kom igåg mig?

E-mail: (visas inte för andra)

Din webbplats:

Skriv din kommentar här:

Trackback