Bästa tävlingsminnena

Jag har tävlat med Hagge i 3 år nu! De bästa tävlingsminnena jag har med honom är:

Våran andra dressyrtävling när vi kom 2a i LC på 67 % (samma poäng som vinnaren)

När vi samma år var iväg o vann en hel cup och fick 78, 79 och 81 % i något Lc program :D

När jag vann min första LA med STOR marginal, det var även div2. final så och vårat lag vann, samma dag blev vi 3e placerade i Lb:1 :D

När jag vann LA på 72 %

När vi fick silver i DM 2011! <3

Sen många andra gånger då känslan varit grymm!!! Bästa Hagbard, du överraskar mig hela tiden <3

Hoppas på fler framgångar i år, usch det är mitt sista ponnyår, hemskt....






//Paulina


Kommentarer
// Anna D

Ohh vad duktiga ni är, vilken utveckling!!! Sen är det så underbart att läsa om din relation till Hagge :-) Tänk om alla såg på sin häst som du och ej någon tävlingsmaskin.

Sen blir man ju så bekymrad att behöva sälja. Ida har ju vuxit massor och egentligen skulle hon nog gå över till stor häst (eller grövre/större ponny) men vi älskar ju Phaffe...

2012-04-26 @ 13:26:45
// Pownieskvaller

Man kan alltid maila oss på [email protected] om man har frågor eller annat att säga :D



2012-04-26 @ 22:45:21
http://pownieskvaller.blogg.se/
// Paulina

Tack Anna <3



Ja det är det värsta att skiljas från sin bäbis, men jag antar att man måste för att komma vidare, men känns som att man sviker så mycket... Det är inte lätt inte! Åh Ida o Phaffe som är så ffina ihop!! <3

2012-04-27 @ 22:32:05
http://erfponnydressyr.blogg.se/



Ditt namn:
Kom igåg mig?

E-mail: (visas inte för andra)

Din webbplats:

Skriv din kommentar här:

Trackback