Älskade Älskade Häst!!!

Åh vad jag älskar Merano just nu!! Allt går super!:D
På Pia F träningarna går han hur bra som helst och hemma med! Han har bjudning och är lösgjord och lyssnar på mig!
Mirre har börjat få lite bättre med muskler nu så han orkar mera! Vilket gör att han är mera positiv när vi tränar:D
Igår så red jag på våran bana. Jag hade några bommar som jag red över och det gjorde honom ganska laddaXD Men jag fick i hop honom snabbt efter att han hade sprungit av sig lite:P Men han var fram och mjuk i sidorna! Så vi gjorde några öppnor och slutor och han kändes ganska bra i själva rörelsen. Mirre försöker alltid smita från att jobba med hela kroppen i rörelser. Men igår så hade jag honom i form nästan hela tiden:D
Jag har tyvärr aldrig någon som kan ta kort på oss när vi tränar:( När jag och mamma är på Pia F träningar så vill jag att hon ska ta kort men hon förstår sig inte på kameran...... Pinsam mamma;)
Men idag så ska jag inte jobba så jätte hårt med Merano för i morgon är det tävling i Fagersta:D Taggar sten hårt:D
Vi ska rida Lätt:B1 och Lätt:A1 ! Och det Div 3 där så jag kommer nog träffa några som jag tävlade mot förut på min C-ponny:) Kommer att bli kul! Och så får ju jag hälsa på min gamla klubb:D
Men kl 3 så ska jag mamma och Wilma åka och titta på mammas 4:a åring som är på typ in ridning fast ändå inte. Hon var in riden förut men nu ska hon bara få träna lite mera på typ att hoppa och lite sådant:) Och idag ska hon hoppa 80cm och 100cm:D Kommer ta med mig kameran och ta lite fina kort på henne:D
(Bilden längst åt vänster är min syster på UnitaXD)
Men ha det så bar så länge:)
/Elvira

Kommentarer
// Lagledarn!

Vad kul att det går så himla bra för er ;-)

Lycka till i helgen!

Men glöm ej din NYA KLUBB ;-)

Kram //Anna

2012-04-13 @ 11:08:32



Ditt namn:
Kom igåg mig?

E-mail: (visas inte för andra)

Din webbplats:

Skriv din kommentar här:

Trackback